Reklama per SMS. Kokių geriau nesiųsti.

You are currently viewing Reklama per SMS. Kokių geriau nesiųsti.

„MISLE: Be burnos, bet su dantimis. KAS? Zinai atsakyma? Paskambink – atsakyk ir gauk – 10% nuolaida estetiniam dantu plombavimui“, – tokį pranešimą ketvirtadienį į telefonus gavo odontologijos klinikos „Gidenta“ klientai.

Socialiniame tinkle „Facebook“ žinute pasidalinęs ir kritikos jai pažėręs viešųjų ryšių ekspertas Arūnas Armalis portalui Lrytas.lt teigė, kad tokia gramatiškai netaisyklinga ir vaikiška žinutė parodo įstaigos neprofesionalumą. „Pati priemonė – SMS žinutė – ji nėra savaime bloga, kaip ir bet kuris įrankis, kurį naudoja specialistas. Viskas priklauso nuo to, kaip jis yra panaudojamas. Šiuo atveju, mano nuomone, buvo su šakėmis eita išsemti ežerą“, – komentavo jis.

Vaikiška žinutė

Specialisto teigimu, visų pirma jis atkreipė dėmesį į tai, kad žinutė parašyta be lietuviškų raidžių: „Galima spėti, kad galbūt komunikacija užsiimantis žmogus arba asmuo, kuriam buvo liepta parašyti tą žinutę, pagalvojo, kad pataikys į šiuolaikinių žmonių auditoriją, kurie dabar nenaudoja lietuviškų rašmenų. Tačiau, jeigu klientas tarpusavy susirašinėja be lietuvybių ir su trumpiniais, tai dar nereiškia, kad ir verslas taip gali komunikuoti su klientais“, – sakė jis.

Pasak A.Armalio, ši žinutė iš tiesų atkreipia dėmesį, tačiau blogąja prasme, nes žmogui odontologijos klinika asocijuojasi su profesionalumu, dėmesingumu, atsakingumu – tai yra savybės, kurios lydi bet kokią gydymo įstaigą. „Kuomet odontologijos klinika turėtų atspindėti tokias vertybes, tai transliuoti žinutes, kuriose gausu gramatinių klaidų, yra keistas sprendimas. Pats pastebiu, kaip žmonės reaguoja į gramatines klaidas, o odontologijos klinika, kuri reklamuoja nuolaidą estetiniam plombavimui, juk tikrai taikosi ne į vaikus ir paauglius“, – stebėjosi specialistas. Dar vienas dalykas, kurį jis išskyrė, tai ne tik prastas pateikimas, bet ir turinys, kuris taip pat galėtų būti priskirtas nebent vaikams.

„Tai keista, vaikiška žinutė su mįsle. Skirti užduotį, užduoti klausimą – galima, bet ar reikia viską daryti taip primityviai? Aš telefone gaunu darželinukų lygio mįslę, parašytą darželinukų stiliumi. Suprantu, kad daug verslo dabar komunikaciją grindžia keistomis ir provokacinėmis žinutėmis, bet ši padaryta išties neskoningai“, – svarstė A.Armalis. Jis teigė, kad pats ne kartą lankėsi šioje odontologijos klinikoje ir dėl to jį taip nustebino toks neprofesionalumas komunikacijos atžvilgiu, nes pati klinika, pasak jo, yra išties puiki ir atsinaujinusi: „Čia tas pats, kas iš limuzino išlipti mėšlinais batais.“

Odontologijos klinika: žmonės skambina net padėkoti

Susisiekus su pačia odontologijos klinika, jos marketingo specialistė Inga Belikaitė tikino, kad pačioje žinutėje gramatinių klaidų nėra, o toks formatas be lietuviškų raidžių pasirinktas todėl, jog žinutė yra siunčiama per tam tikrą sistemą, kuri nepriima jokių lietuvybių. Ji sakė šioje situacijoje neįžvelgianti nieko blogo, nes žinutes klinika siunčia tik savo klientams, kurie yra įpratę gauti panašius pranešimus. „Juk mes jos nesiunčiame bet kam. Žinutę paleidome tik vakar, o jau yra nemažai susidomėjusių žmonių. Sulaukėme ne vieno skambučio ir iš klientų, kurie sakė, kad nori tiesiog atsakyti į klausimą, pasidomėti, ar teisingai mąsto, padėkoti, kad praskaidrinome nuotaiką“, – aiškino I.Belikaitė. Pasak jos, klinika nuo vakar jau užregistravo apie 10 žmonių, kurie paskambino būtent dėl šios akcijos. „Šiandien paskambino moteris tiesiog nodėdama pasitikrinti, ar teisingai atsakė į klausimą. Sunku pasakyti, ar ji patiko visiems mūsų klientams, bet tokių skambučių, kad mums paskambintų ir pasakytų, kad žinučių daugiau nesiųstume ar juos įžeidėme, tikrai nebuvo.“

Plačiau: LRYTAS.LT