2014 m. gruodžio 15 d.

Bznstart

Aistė Noreikaitė

Anot A. Armalio, vardas yra lyg prekių ženklas. Tai emocinis mūsų žinių, kompetencijos ir profesionalumo įvertinimas, t. y. kaip mus suvokia nepažįstami, tiesiogiai su mumis nebendravę žmonės.

Kaip pastebi pašnekovas, savo vardo vertę formuojantys profesionalai, kaip ir rinkodaros specialistai, ieško savo tikslinės auditorijos ir priemonių, kaip tas tikslines auditorijas pasiekti efektyviausiai. Formuoja konkrečiai tikslinei auditorijai skiriamas žinutes apie save, savo pranašumą prieš kitus. „Jeigu turite siuvyklą, gal jūsų klientai bus jaunos šeimos, o gal kaip tik žmonės, jau perkopę 50 metų? Tai labai svarbu, nes informacija, skiriama jaunoms šeimoms ir vyresniems žmonėms, yra tikrai skirtinga“, – pavyzdį pateikia ryšių su visuomene agentūros vadovas.

Visą straipsnį skaitykite čia.